Umiejętności określają jak dobra jest twoja postać w danej dziedzinie. Im lepsza - tym większe ma możliwości. Umiejętności można ulepszać za odpowiednią ilość punktów doświadczenia.
Umiejętności
Alchemia
- I poziom - pozwala na tworzenie najprostszych eliksirów
- II poziom - pozwala na tworzenie bardziej zaawansowanych eliksirów
- III poziom - pozwala na mieszanie mikstur tworząc ulepszenia poprzednich
- IV poziom - pozwala na tworzenie mikstur rangi mistrzowskiej
- V poziom - pozwala na tworzenie mikstur rangi legendarnej
- VI poziom - pozwala na odkrywanie nowych mikstur poprzez mieszanie dowolnych składników
Zielarstwo
- I poziom - pozwala na odróżnianie najprostszych ziół
- II poziom - pozwala na wchodzenie do szklarni
- III poziom - pozwala na odróżnianie bardziej zaawansowanych ziół
- IV poziom - pozwala na przygotowywanie ziół do tworzenia mikstur (można je też sprzedawać)
- V poziom - pozwala na hodowanie prostych i średnio zaawansowanych ziół w domu
- VI poziom - pozwala na rozpoznawanie ziół rangi mistrzowskiej i legendarnej
- VII poziom - pozwala na hodowanie ziół rangi mistrzowskiej w domu
Lecznictwo
- I poziom - pozwala na opatrywanie małych ran
- II poziom - pozwala na noszenie przy sobie apteczki
- III poziom - pozwala na rozpoznawanie pierwszych stadiów choroby
- IV poziom - pozwala na opatrywanie większych ran
- V poziom - pozwala na rozpoznawanie chorób zaraźliwych
- VI poziom - pozwala na profesjonalny opatrunek oraz leczenie niektórych chorób
- VII poziom - pozwala na rozpoznawanie chorób śmiertelnych i leczenie niektórych z nich
Rzemiosło
- I poziom - pozwala na tworzenie najprostszych przedmiotów
- II poziom - pozwala na tworzenie przedmiotów niskiej jakości
- III poziom - pozwala na sprzedawanie przedmiotów wykonanych przez siebie hurtowo do sklepów
- IV poziom - pozwala na tworzenie przedmiotów średniej jakości
- V poziom - pozwala na tworzenie przedmiotów wysokiej jakości
- VI poziom - pozwala na tworzenie unikalnych przedmiotów
Handel
- I poziom - umożliwia
- II poziom - pozwala na otworzenie straganu i sprzedawanie pospolitych przedmiotów
- III poziom - pozwala na sprzedawanie X przedmiotów
- IV poziom - umożliwia zdobycie większych zysków (cena z przedmiot taka sama, tylko handlarz otrzymuje premię)
- V poziom - umożliwia na
- VI poziom -
- VII poziom -
Charyzma - przekonywanie
Spryt??? - podsłuchiwanie, ukrywanie się, spostrzegawczość, kradzież
Jeździectwo?
Krzepa (wytrzymałość) - x poziom - możliwość wytrzymania dłużej przed nastąpieniem paraliżu magicznego, pozwala na dłuższe oddychanie pod wodą, wytrzymanie większej ilości ataków, można dłużej przeżyć bez jedzenia/picia/spania.
Szczęście - podłączyć szczęście w hazardzie?
Hazard/Oszustwo???
Nauczyciel (podczas przebywania z nauczycielem inne osoby mają większą szanse na znalezienie PD)
Szablon:
- I poziom -
- II poziom -
- III poziom -
- IV poziom -
- V poziom -
- VI poziom -
- VII poziom -